Kan vi gøre det bedre?

 

Er der noget vi kan gøre endnu bedre?

Hvis du mener eller føler, at der er noget vi i sparekassen kunne have gjort bedre, så vil vi meget gerne høre om det. Du kan enten kontakte din rådgiver, eller den medarbejder i sparekassen, som du kender bedst. Du er naturligvis også meget velkommen til at skrive til ledelsen i den afdeling, som du tænker bedst kan adressere emnet. Under området Kontakter kan du finde navne og kontaktoplysninger på ledelsen i Langå Sparekasse.

Er du ikke helt sikker på, hvem du skal kontakte i sparekassen, kan du altid skrive til vores mailadresse Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. .

 

Klageansvarlig

Hvis vi har begået en fejl, vil vi naturligvis rigtig gerne høre om det. Du kan også i den forbindelse kontakte den afdeling, hvor du er kunde. Men du er også velkommen til at kontakte vores Klageansvarlig Chresten Christensen på følgende adresse:

CC

  Langå Sparekasse
Bredgade 10
8870 Langå
Att.: Chresten Christensen
 

 

 

Du er også velkommen til at sende en mail på mailadressen – Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. – og skrive ”Klageansvarlig” i emnefeltet.


Som privatkunde i et pengeinstitut kan du også gøre brug af Pengeinstitutankenævnet

Klager mere specifikt rettet mod en ydelse købt online eller internethandel generelt kan rettes til EU-kommissionens online klageportal. Ved indgivelse af en klage til EU kommissionens online klageportal skal du angive vores mailadresse Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. .